فوراسکور Foursquare لوگو و برند خود را به‌روز کرد

فوراسکور Foursquare لوگو و برند خود را به‌روز کرد

فوراسکور Foursquare شبکه اجتماعی است که در سال ۲۰۰۹ وارد بازار اپلیکیشن‌های موبایل شد. فوراسکور محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در زمینه ثبت موقعیت جغرافیایی و Check-in کردن در مکان‌های مختلف است.
حال فوراسکور که به تازگی بخشی از ویژگی‌های اپلیکیشن خود را جدا و در اپلیکیشن دیگری به نام Swarm قرار داده است، هویت برند و لوگوی خود را بروز کرده است.
foursquare-logo
تصمیم به جدا کردن بخشی از ویژگی اپلیکیشن فوراسکور عامل اصلی در این بازطراحی لوگوی جدید و ساخت یک هویت بصری تازه بوده است.

لوگوی جدید فوراسکور ترکیبی است از نماد پین نقشه و نماد ابرقهرمان در کنار یکدیگر. هدفِ استفاده از نماد ابرقهرمان در این لوگو، برای انتقال حسی است که نشان دهد اپلیکیشن فوراسکور به عنوان یک قهرمان و همراه همیشگی به شما در جستجوی شهرتان کمک فراوانی می‌کند.
foursquare_logo_process
foursquare_icon_ripples
یکی از تغییرات خوب در این طراحی جدید، تغییر لوگوتایپ فوراسکور است که خوانایی آن نسبت به قبل بسیار بیشتر کرده است. از دیگر ویژگی‌های این تغییر، استفاده از حروف بزرگ در لوگوتایپ است که در نهایت لوگویی قدرتمند را به ارمغان آورده است.
این مطلب از سوی دیده‌بان بازار ، با حمایت مالی شبکه تبلیغات ٬ که یک سرویس دهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی هدفمند است، تهیه شده است.

مطالب مرتبط با این موضوع
در سال ۱۹۳۸ میلادی برند نسکافه توسط نستله در سوئیس وارد بازار شد. برند نسکافه
توجه کردن به طراحی لوگو از اولین و اصلی‌ترین گام‌ها در ساخت شخصیت کسب‌و‌کار یا

درباره نویسنده

سهیل قدری
سهیل قدری 387 نوشته

مشاور بازاریابی ، برندینگ و تبلیغات هستم. تمرکز فعالیت من در حوزه دیجیتال مارکتینگ هست و علاقه‌مند به موضوع مارکتینگ و برندینگ هستم. در تیم طراحی چندین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی برای برندهای ایسوس، بانک سامان، کارگزاری بانک پاسارگاد، برند تاژ و ال‌جی به عنوان ایده‌پرداز یا استراتژیست کمپین همکاری کرده ام.

نوشته های مشابه

بازاریابی بدون نظر

مزمز اسپانسر بدون مرز جام جهانی

اسپانسر شدن، از تبلیغات پُرهزینه برای برندها و شرکت‌های دنیا می‌باشد. معمولاً بازی‌های ملی که در سطح بین المللی برگزار می‌شود از اهمیت بسیاری برای برندها در حوزۀ اسپانسرنیگ برخوردار

بسته‌بندی یک نظر

بسته‌بندی خلاقانه برای نوار چسب نامرئی از ۳M Scotch

شعار : من اینجا هستم، اما شما مرا نمی‌بینید! اسکاچ ۳M Scotch نوار نامرئی را روانه بازار کرده است که اصلی‌ترین ویژگی آن در این است که هیچ اثری از

مقاله ۴ نظر

کمی در مورد هنر برندینگ و برندسازی بدانیم

در دنیای واقعی هیچکس به منابع نامحدود، بازارهای بی رقیب، محصولات و خدمات کامل و بدونِ عیب دسترسی ندارد و هیچ قادرِ مطلقی وجود ندارد تا کاری کند که مشتریان

۳ نظر

نظر دهید

معادله را حساب کنید * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.