فوراسکور Foursquare لوگو و برند خود را به‌روز کرد

فوراسکور Foursquare لوگو و برند خود را به‌روز کرد

فوراسکور Foursquare شبکه اجتماعی است که در سال ۲۰۰۹ وارد بازار اپلیکیشن‌های موبایل شد. فوراسکور محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در زمینه ثبت موقعیت جغرافیایی و Check-in کردن در مکان‌های مختلف است.
حال فوراسکور که به تازگی بخشی از ویژگی‌های اپلیکیشن خود را جدا و در اپلیکیشن دیگری به نام Swarm قرار داده است، هویت برند و لوگوی خود را بروز کرده است.
foursquare-logo
تصمیم به جدا کردن بخشی از ویژگی اپلیکیشن فوراسکور عامل اصلی در این بازطراحی لوگوی جدید و ساخت یک هویت بصری تازه بوده است.

لوگوی جدید فوراسکور ترکیبی است از نماد پین نقشه و نماد ابرقهرمان در کنار یکدیگر. هدفِ استفاده از نماد ابرقهرمان در این لوگو، برای انتقال حسی است که نشان دهد اپلیکیشن فوراسکور به عنوان یک قهرمان و همراه همیشگی به شما در جستجوی شهرتان کمک فراوانی می‌کند.
foursquare_logo_process
foursquare_icon_ripples
یکی از تغییرات خوب در این طراحی جدید، تغییر لوگوتایپ فوراسکور است که خوانایی آن نسبت به قبل بسیار بیشتر کرده است. از دیگر ویژگی‌های این تغییر، استفاده از حروف بزرگ در لوگوتایپ است که در نهایت لوگویی قدرتمند را به ارمغان آورده است.
این مطلب از سوی دیده‌بان بازار ، با حمایت مالی شبکه تبلیغات ٬ که یک سرویس دهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی هدفمند است، تهیه شده است.

درباره نویسنده

سهیل قدری
سهیل قدری 373 نوشته

مشاور بازاریابی ، برندینگ و تبلیغات هستم. تمرکز فعالیت من در حوزه دیجیتال مارکتینگ هست و علاقه‌مند به موضوع مارکتینگ و برندینگ هستم. در تیم طراحی چندین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی برای برندهای ایسوس، بانک سامان، کارگزاری بانک پاسارگاد، برند تاژ و ال‌جی به عنوان ایده‌پرداز یا استراتژیست کمپین همکاری کرده ام.

نوشته های مشابه

تبلیغات بدون نظر

تبلیغات دور زمین استادیوم آزادی چهار ردیفی شد

وقتی قرار باشد فقط و فقط از تبلیغات پول درآورد و هیچ استراتژی و سیاستی پشت آن نباشد تنها مخاطب است که باید فدا شود. این روند از همان زمانی

تبلیغات یک نظر

ال‌جی بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی دنیا را در گینس ثبت کرد

برند ال‌جی برای معرفی گوشی هوشمند LG G3 خود بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی دنیا را در عربستان برپا کرد. ال‌جی در فرودگاه ریاض بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی دنیا را در اندازه ۲۴۰

بازاریابی ۳ نظر

وقتی بانک رفاه آیفون ۶ را نیامده جایزه می‌دهد!!!

تب معرفی اپل آیفون ۶ نه تنها در آمریکا و اروپا فراگیر شده بود، بلکه گویا در کشور ما نیز بجز وبلاگ‌های فن‌آوری دیگران را هم مجذوب خود کرده است.

۳ نظر

نظر دهید

معادله را حساب کنید * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.